22 juli 2021

🐍

AllmÀnt

IgĂ„r var vi ute vid campingen i Vadstena och hĂ€lsade pĂ„ kims förĂ€ldrar lite. 
VĂ€l hemma sövde kim barnen och jag skulle ta en löptur, hemma igen sĂ„ skulle jag gĂ„ ut och slĂ€nga en gammal vĂ€xt i komposten och gĂ„r ut i strumpor och blir

. Ormbiten. 😳😳

Gjorde sĂ„klart lite ont men skrek mest till nĂ€r jag sov ormen ringla ivĂ€g frĂ„n mina fötter. Som tur var sĂ„g jag den bra och kunde konstatera att det var en snok. 
Slapp Ă„ka in till akuten och kunde vĂ€nta hemma pĂ„ eventuell reaktion, blev bara lite svullet men inget mer. 
(null)
Har Ă€ndĂ„ bott pĂ„ landet i 33 Ă„r och klarat mig frĂ„n ormbett tills nu 😅.

Annars Ă€r det Kims sista semestervecka och nĂ€sta vecka Ă€r jag helt ledig med barnen sjĂ€lv. 
Min enda lediga vecka helt frĂ„n jobbet. :) Gör mig faktiskt inget Ă€r bara tacksam att jag har fullt med jobb đŸ™ŒđŸŒ (null)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress