19 februari 2019

Totalt kaos

Allmänt

Hade förväntat mig totalt kaos på flygplanet då Wille fortfarande kräktes ibland och hade magknip. Melwin hade superont i örat som idag visade sig vara hörselgångseksem. 
Men gick ändå överförväntan 🙌🏼 
Efter kite gnäll i början sövde Kim Wille på planet och sedan sov han hela vägen ner till landning  (null)
När det kommer till att söva Wille sådär är Kim så himla mycket duktigare på det än mig. Jag får lite panik när han blir för ledsen, vilket egentligen mer är ett tecken på att han behöver sova 😅 
Segast på resan var iallafall förseningen av planet på nästan 4 timmar. 
Vi var hemma och la oss i sängen kl 03.30 igår.
(null)
Segast var iallafall för Kim att gå upp till jobbet kl 06 imorse. Jag tog Wille "natten" så han kunde sova ostört iallafall några timmar ❤️ 
Nyss var Leah och jag på teori i hennes stall, och imorgon börjar hennes ridläger för detta lov. Melwin åker imorgon men Leah ville stanna en natt till 💙 

Leah ville med ta några kort på stranden innan vi åkte hem så mamma och jag gick ner med henne en snabbis  (null)

(null)
(null)

(null)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress