6 augusti 2018

Vita faran

Allmänt

Nu har min lille trotjänare till bil åkt vidare för nya äventyr. Gick lite väl snabbt då jag lunchade med Lina i veckan i nämde att jag funderade på att sälja min och en bekant till henne sökte bil. 
Så idag var hen och kollade på vita faran och bestämde sig för att köpa honom 💙 
Även om det är skönt att allt gått bra så fick jag ändå tårar i ögonen nu på kvällen, fick min Fiesta av mamma och pappa för 8 år sedan. 
Allt som är från pappa är känsligt att "göra sig av med" och även om jag vet att han hade tyckt jag var supertöntig som känner så kan jag inte låta bli. 
(null)
Var ju bilen jag fått av mina föräldrar 💙 
Men det kommer nog bli bra. Nu börjar ännu mer avancerat letande efter ny bil då jag står utan. Ingen höjdare på landet med en bebis 🙄 lite långt att jogga. Och vagnen är ju inte ens att tala om 😬 (null)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress