28 september 2017

Tv

Allmänt

Passar bra att blogga en sån här tid på dygnet...när William vill käka varje-varannan timme så är man ju så gott som vaken 24/7. 


Bebis som inte vill ligga ensam utan helst på bröstet så hjärtslagen hörs tydligt 💙 precis som det var i magen. 
Hur mysigt det än är så får man ju inte somna så.... bara att ligga vaken, funderar starkt på att köpa en tv till sovrummet. 

Mia

Jag och Isabel sov sådär från första stund, enda stället hon sov på så bara palla upp med kuddar under vardera arm och sova halvsittandes :) Jag hade gått under som människa om jag inte passat på att sova när hon sov på mitt bröst, men sedan så rör jag inte på mig i sömnen heller. Spjälsängen stod alltid helt intill sängen så hade en "vägg" som trygghet på ena sidan och resten av dubbelsängen på andra sidan. Hon blir tre i januari men än idag kan hon ibland vilja lägga sig på bröstet/magen på oss och somna där!

Svar: Jasså, fortfarande :)
Ser lite ut som en kuddborg när man är färdig inför natten 😁
linagillman.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress