4 september 2017

Smeknamn

Allmänt

Nu efter jobbet ska jag äntligen få gå till TortyrBella för en gravidmassage. Eller när det handlar om massage kan man dra bort Tortyr från hennes smeknamn ;)
Efteråt går jag alltid till Espresso House och tar men mig en chailatte hem <3 Kim hämtar barnen på fritids och börjar med maten när dom kommer hem.
Kan tänka mig att Leah kommer tycka att blöjtårtan jag fick på babyshowern är lite rolig och kommer vilja hjälpa till att plocka isär den. 
Läste någonstans att när slemproppen släpper så kan det ta allt från någon dag till några veckor innan förlossningen drar igång, eller så bildas det en ny......Så alltså är jag inte ett dugg klokare efter den infon :P 
Men nu 60 minuter avslappning (läs sömn) kommer bli kanon. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress