6 september 2017

Festligt värre...

Allmänt

Att komma upp ur sängen imorse tog sin lilla stund.... inatt hade jag min första upplevelse av halsbränna. Och jag hoppas att detta var den sista också. Fan var ju helt vidrigt jobbigt!
Stackars de kvinnor som har det hela graviditeten eller ännu mer synd om dom som har det till vardags med :I
 
Vi kom iallafall fram till att min graviditet har varit "lätt" efter mötet hos bm igår, utöver sammandragningarna/värkarna  (och spyveckan där i v11) så har jag inte haft några direkt besvär. Ingen foglossning eller smärta i ländrygg. Vilket är superskönt när man samtidigt hör skräckhistorier om kvinnor som är iprincip sängliggandes i flera månader innan förlossningen eller kräks från dag 1. 
 
Var dock med om en ny sak i lördags efter att vi gått på Husbyfjöls marknad, när vi är klara och går till bilen ska jag ta upp en sak ur väskan och märker att min fingrar är typ prinskorvsstora. Bara sådär efter nån timmes promenad =) Kim tyckte iallafall dom var himla festliga :O
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress