Kan säga att den som sa att motion gör att svullnaden avtar....den ljög. Fötterna var till och med lite värre när vi kom hem från stallet. Men men efter 20 min i högläge såg de okej ut igen ;) Leah var sååååå duktig i stallet igår då hon för första gången red Pyret, jag gick med henne hela tiden även om hon skulle kunnat ridit själv. Gissa om mitt flås var lite anstängt efter 30 minuters gång och jogg, jäklar vad magen börjar bli tung! =) 
Men allt gick bra och ska se om vi kan få "låna" Leah någon gång nästa vecka då hon så gärna ville rida igen och trist för henne när det måste gå så lång tid mellan gångerna. 
I vilket fall så var det kul att allt gick som planerna (förutom det kassa flåset) 
 
Skapligt lycklig tjej när hon fick göra valfri frisyr i manen <3 plus att vi fick klappa flasklammen igen. 
Nästa gång om allt går bra kanske vi skulle få prova att köra häst och vagn med henne, har inte kört det sen jag var liten och hade min häst hos bästa Lotta. Lite nostalgi för mig med <3 
Days by Johanna

Sött lite par! :)

Svar: Ja dom är för söta! =)
linagillman.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress