25 augusti 2017

EM

Allmänt

Skyndade mig hem från jobbet igår för att slå ner den tunga kroppen i soffan och kika på den andra dagen av EM i Hoppning. Helt sjukt att man kan sitta och hoppa upp och ner i soffan när Sveriges ryttare rider och hundarna tycker nog inte jag är klok.....Slutade bra med ledning av det svenska laget och ledning individuellt också <3 
Efter fick jag med mig mamma och hundarna till stan för att kika på Melwins fotbollsträning, tog med mig min strandstol så jag slapp stå i en timme ;) Mamma och Leah tog en promenad samtidigt med Sira. 
Lexie fick snällt sitta och vänta tills de var tillbaka. 
Dagen bjuder på jobb och ska snart möta upp Kim i stan för en lunch <3 Blev medbjuden på en tjejkväll senare idag och får se om magen tycker jag får gå eller inte. Vore trevligt. 
Sen ett I-lands problem, imorse spöregnade det och kom då på att jag inte har en enda jacka som går att stänga....Frågan är om man ska köpa en större vinterjacka eller en höstjacka som man kan ha någon tjock stickad tröja under istället.? 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress