30 september 2016

Sju var.

Allmänt

Gårdagen blev mycket bra, mitt förslag till Kim var att åka in till Motala för att gå en promenad och sen ta en fika.
Han slog på lite större och det slutade med Linköping, massa shopping och tapasmat på Aioli! :) min man är för bra <3

Slapp jag nästan snubbla in i klädaffärerna, utan kunde knalla runt i lugn och ro ;) köpte mig 5(!) par byxor och en klänning. Kim köpte jeans och några t-shirts.

Och för er som inte varit på Aioli, gå dit! Nu! Gärna igår!
Sjukt god mat och rolig matlista som byts ut var tredje månad tror jag :) väldigt roligt.
Vi råkade ta 7(!) smårätter var och vi rullade runt på stan efter för att fånga lite pokemons. Fick väl håll efter 7 meter ;)

Tack för alla peppande ord och meddelanden från gårdagens inlägg. <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress