30 oktober 2016

Avslutning Gustus.

Allmänt

Fixade iordning mig för kvällen igår och kunde inte bestämma mig om jag skulle ha klänning eller kjol/Linne. Det slutade med kjol och linne iallafall :)

Mördade mina självlockar efter 1 timme med plattången så fick till lite rakt hår för en gångs skull ;)
Mamma var en ängel och körde in oss tre till Linda senare mot kvällen. Ni kan inte tänka er vad grabbarna gjorde när jag fixade iordning mig? Jo FIFA såklart, hur kan det vara så kul?
En gåta för mig. Dom känner säker samma sak för smink och kläder iofs......

Hos Linda så fixade vi naglarna :) allihopa ;) det var ju ändå halloween...

Asså Linda är så bäst, vi har alltid såå kul och det spelar ingen roll hur roligt eller tråkigt det är ute egentligen så har vi lika roligt ändå. Det är vänskap det <3
Sen att vi skulle ta pris på selfie-VM är ingen tvekan om heller ;)

Kvällen avslutades innan vi tog taxi in till stan med att vi spelar killarna mot tjejerna i TECKNET, asså lite nostalgi på den!
Linda och jag vann tillslut båda rundorna även om det var tajt ;)
Väl på stan sen gick vi till avslutningsfesten för Gustus som ska byta ägare :) vi hade trevligt iallafall med drinkar och dans, även om jag trodde det skulle vara mer folk ute. Det var 25+ igår och i fredags 18+ så va säkert mer då. Men orkar inte trängas på toaletten och armbåga mig fram på dansgolvet. Det tiden är förbi......:)

Natten avslutades iallafall på Sibylla med käk och mamma hämtade upp oss runt 02,45 :)
Rätt trött nu och Kim är tröttare, jag drack rosécider igår och hittade många nya sorter på systemet. En fördel med att typ aldrig dricka är att allt blir nyheter när man väl gör det ;)
Så snart ska vi in till ishallen och kika hockeyn, Kim hade tänkt att spela med veteran efter matchen men tror inte han kommer så långt <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress