29 april 2016

Lkpg

Allmänt

Blev en snabbvisit i Linköping för lite skoköp, blev hela 9 par skor köpta så nu ska vi väl klara oss ett tag :) köpte fotbollsskor till Melwin med som börjar sin första träning för säsongen imorgon. 
Leah och jag ska göra oss iordning för hennes dans, lär få åka dit i träningskläder då jag har bråttom till Crossfiten sen :) 
Va heeelt sjukt mörkt på himlen när jag åkte hem från jobbet 
mamma och Simon följde också med till Linköping en sväng :) vi stannade i Borensberg och åt en pizza med. #kalorierochcashärförbrukadeföridag
Är astrött så blir sängen nu, satt och skrev lite förut hur trött jag kan bli på kommentarer om att det börjar bli dags att skaffa barn nu? 
Vet inte om dom snackar ofta med mina äggstockar med dom är rätt fräscha än så länge, tackar som frågar..... 


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress