13 oktober 2020

Inskolning

Allmänt

Hela förra veckan var jag med på Elliots inskolning, i måndags var första dagen jag skulle lämna honom. Två timmar var det bestämt och efter jag sagt hejdå till honom så blev han superledsen när jag gick till bilen. 

De lovade att skicka sms när han lugnat ner sig, efter 45 minuter kom inget sms. Men efter 1 timme kom samtal om att jag fick komma och hämta tidigare då han inte slutade gråta.

Mammahjärtat går ju sönder. 
Känner mig riktigt kass som "redan" börjat jobba. Han är inte gammal, blir 1 år och 4 månader snart. 
(null)
Men samtidigt ORKAR jag verkligen inte längre att jobba ca 50 % på tidningen samtidigt som jag är 100% mammaledig. Plus alla Melwin och Leahs aktiviteter. 
Börjar känna att jag snart går under lite. 
Blir tufft när man vill räcka till för alla och samtidigt vill behålla sitt drömjobb, för vad kul det är. 🌟 

William är iallafall världens finaste storebror, ville trösta elliot på förskolan och höll handen till och från bilen 🤍 (null)


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress