Haft nackspärr from hellll nu i två dagar och hoppas innerligt att det är över tills imorgon! Fan vad ont det gör! Allt gör ju ont att göra 🤨 
Igår var jag och fikade med min Lina:) alltid lika intressanta och ärliga samtal när man umgås med henne 🤩 Me like. 
(null)
Tror jag har bestämt mig att köra en hockeyträning nästa vecka om livet tillåter. Eller snarare om det hinns med mellan barnens alla aktiviteter 🙄 
Vi får se vad vi hinner planera in. Träningen har kommit igång bättre och kör ca 3 gånger i veckan hemma nu. Körde innan när Wille sov men nu kör jag när han kryper omkring och det går lika bra! 
Ska se om man kan pallra sig in till gymmet någon dag med. Men som sagt  att tidsbristen på "barnveckorna" är ett faktum så får vi se. 
Förra veckan tror jag att jag hann "träffa" Kim typ 2 timmar sammanlagt 😅 
(Var dock iväg på helgen) 
(null)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress