21 oktober 2018

Karlskrona

Allmänt

Så kul att få en helg med min Ann-Sofie i fina Karlskrona som faktiskt är en av få städer jag faktiskt skulle kunna flytta till. Så mysigt och fint! 
Vi var ute och käkade på kvällen och vad jag har saknat henne, min bästa vän sedans barnsben som jag kan prata med exakt allt om❤️ 
Sen att få träffa och gosa lite med hennes och  Jontes son Alexander, min gudson var så mysigt. Fick dock en sån stor saknad av Wille❤️ kände mig modig när jag bokade denna helg för ca tre veckor sedan men när det väl kom till dagen för avfärd så var jag inte lika tuff😅 min första natt hemmifrån William och även om det gick bra så var det jobbigar än jag trott! 

Så när Kim åkte för att träna veteran förut så låg jag kvar extra länge för att kika på honom ⭐️ (null)
Leahs dansläger avslutades med uppvisning och fick många fina bilder att kika på som svärmor tagit. Hon var så nöjd! Nästa vecka de kommer är det lov och ridläger väntar för fröken då ❤️ (null)

(null)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress