Skapligt trött imorse men efter lite frukost och mys så kom jag igång. Packade upp allt från Ullared och fixade lite hemma. Kim sov typ till 16 ;) linda och jag möttes upp i Fålehagen vid 17 tiden och sprang 3:an och körde lite styrka i utegymmet. Avslutade med 1:an innan vi åkte hem.

Ligger och vill ha uppmärksamhet när vi käkar frukost
Bästa

Kim provade sina saker jag köpte, lite t-shirts, kalsonger, shorts och sedan ett grillförkläde i äkta läder <3 snyggt
Vi käkade tacos till frukost kl 11,30 ;)

Skrev en liten lapp till Kim innan jag åkte på lördagen till Ullared. Min fina och lite smått dryga sambo svarade så fint på den. Lite hybris på honom ibland ;)

Slog in Leahs paket nyss så dom blir att gömma tills på torsdag. Har tagit kort på det mesta men inget jag visar först efter.
Då saker lätt sägs till barnen annars. Och det ska bli en överraskning <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress