10 september 2018

Val

Allmänt

Klocka är över 01:00 och för en småbarnsförälder så är det snart morgon för mig 😅 men det är ju inte val varje dag som är tur är. 
Vi tog med oss alla tre barnen och åkte till Borensberg för att rösta vid lunchtid, kul att se hur spända barnen var och Leah hängde på mig bakom skärmen och fick se hur det gick till (pluss tusen frågor💙) 
Jag röstade på M detta val, har annars kört C i de andra två valen jag fått rösta i men denna gång föll min röst på M. 
(null)
Nu återstår att se hur det ska kunna bildas en fungerade regering.
Tänker inte ens skriva ett ord om SD, de som följer mig på Facebook vet hur skarpt det lätt blir från mitt håll när det pratas om det partiet och börjar jag nu blir jag mest arg och kan inte somna 😅 

Imorgon (nu egentligen) fyller William 1 år.  (null)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress