28 september 2018

Crock-pot

Allmänt

Igår hängde Wille på mitt jobb medans jag hade HLR-kurser på kontoret. Så mysigt och kul att kunna få möjlighet att ta med sitt barn till jobbet 💙 
Inatt sov lilleman också en hel natt (20-06.30) utan amning. Kim ligger fortfarande bredvid då vi ännu har problem med att han lätt vaknar till och vill veta vart vi är. Känner han bara att man ligger bredvid så somnar han om gott igen ❤️  (null)
Har också gjort mat i min Crockpot alltså slowcocker. Gjorde en kycklinggryta i med soltorkade tomater i med bandspagetti och det blev supergott.! Ska lätt börja använda den oftare.
La i kyckling, soltorkade tomater och buljong på låg värme i 4 timmar. Sista halvtimmen la jag i creme fraiche och lite grädde 
(null)

Idag har vi varit hos våra "babysim"vänner Patrick och Alexandra. Så himla fint par och alltid skrattfest när man umgås med dom. Sen att Wille och deras son går ihop så bra är också ett pluss! 😍 
Nu ska jag passa på att vila lite innan Kim ska iväg till hockeyn (null)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress