6 oktober 2018

Gårdagen

Allmänt

Igårkväll drog vi in till Linköping för att käka på Aioli (tapas) och gå på Raw Comedyclub som jag fick i present av min släkt när jag fyllde :) 
Skrattade så mycket att jag hade träningsvärk imorse i magen 😅 #hejotränad 
Maten var kanongod men tog en himla tid att in all mat, vi väntade 50 min på den och det blev lite stressigt så till min stora besvikelse hann vi inte med efterrrätt 😅 
(null)

(null)

(null)

(null)
Gillade Carl Stanley och Messiah bäst 👏🏼👏🏼👏🏼 


Leah sov hos min syster igår och Melwin ville så gärna vara hod farmor och farfar igen så han sov där :) min mamma hade William här hemma hos oss :)  (null)
Så mysigt och skönt med lite egentid det har vi inte så mycket av här just nu då Kim lägger sig samtidigt med Wille just nu när amningen avslutas. 
Går inte alls lika bra för mig på natten som för honom 😔
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress