11 oktober 2018

Föreläsning

Allmänt

Kim väckte mig inatt vid 02.30 då Wille varit en vaken kille mestadels av natten och han kastade in handduken. 
Han och jag var vaken till 05 då han somnade om till kl 07, vet inte vad det är med honom just nu? Han är bara vaken inget ledsen eller arg bara ligger och småpratar för sig själv. 
Dock vet man ju att dagen kommer bli sådär då hans sömn och blir rätt upphackad! 
(null)
Igår var Kim och jag på en föreläsning som anordnades av Barnens skola. Det var om barns utsatthet på internet och vilken informativ men hemsk föreläsning! Glad att vi både kunde gå dit då man fått ännu mer insikt i hur alla appar och nätet fungerar gentemot barn. 
Nu har tyvärr både Melwin och Leah exempelvis snapchat där varken Kim eller jag varit glada över att detta skaffats. Det är ännu en sak som är svårt när man inte har barnen på heltid. Man kan inte styra och uppfostra 100% av deras tid. Vilken gör föräldraskapet rätt mycket krångligare. 

Mamma hade Wille medans vi var där och hur glad blir man inte av att få dessa bilder efter att de badat 😍 (null)

(null)
Det enda jag vet är att om Kim och jag någonsin kommer gå isär så vet vi exakt hur vi inte ska vara gentemot varandra. Och alltid kunna se till Willes bästa ❤️ även om vi inte alltid är överens. 
Hörde från någon klok människa att man inte ska skaffa barn med någon man inte kan tänka sig ha delad vårdnad med. 

(null)

(null)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress