3 oktober 2018

60-70

Allmänt

Idag följde mamma med mig och Leah till stallet för att kika på Leah. Kul att mamma var så imponerad av hur mycket hon lärt sig sen hon fick Lasse som sköthäst de lördagar hon äe hos oss 💙 Idag fick hon just Lasse med så var en nöjd tjej  (null)
Imorgon har barnen studiedag och Leah är hemma med mig och Melwin sover hos farmor och farfar. Han har varit där sen igår 💙 
Leah ska till Gela och Alicia imorgon (min kusins fru och kusinbarn) de ska till deras stall och ha mys ❤️ Leah blev så glad att hon skuttade upp och ner när jag frågade om hon ville följa med dem. 

Har också hälsar på Kims nya jobb i Linköping idag, kul att få ett ansikte på alla och det kommer bli hur bra som helst tror jag. Mer lön och (förmodligen) mindre veckotimmar. Nu har han pendlat mellan 60-70 Tim/v vilken enligt mig är alldeles för mycket.  (null)
(null)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress