Detta har varit lite av en uteätar-vecka, träffade Millan ute i tisdags för första gången på nästan 8-9 år. 
Vi gick i samma klass på gymnasiet och var en av mina avsluta bästa och närmsta vänner. 
Var ett kul återseende och det kommer förmodligen bli fler träffar framöver :) 

Igår träffade jag äntligen Evelina för mat på Pinchos :) vi har försökt få till en date ett tag men livet har kommit lite emellan men igår så :) 
Evelina lärde jag egentligen känna när jag var ihop med min dåvarande pojkvän. 
Hennes kille och mitt ex var då bästa kompisar, så naturligt att vi skulle börja ses iallafall på parträffar mm.
Kommer så väl ihåg att hon berättade lite senare att hon hade bestämt sig för att inte gilla mig innan vi träffades 😅 
Så kallade förutfattade meningar.
Men tji fick hon😘  (null)
Och ikväll hade mamma Wille efter nattning så kim och jag fick till månadens datenight, blev Vänner och Vin.
Magen är möjligt ännu större än innan, åt så mycket att jag inte ens fick ner efterrätt.... det mina vänner är hööööööögst ovanligt. 
Den enda som är nöjd över det är vågen. 
(null)

(null)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress