10 september 2018

William Kim Rainer 💙

Barn

Idag fyller han 1 Ă„r Kims och min lille prins. Är sĂ„ glad att han kom till vĂ„ra liv och min familj nĂ€r vi innan haft ett tungt Ă„r nĂ€r pappa försvann frĂ„n oss💙 det blev ett nytt litet liv som kom till oss och sprider sĂ„Ă„Ă„ mycket glĂ€dje och kĂ€rlek. 

Har nu insett att mitt liv var ganska tomt innan, det var jobb, trĂ€ning, hem, mat och sova. Hade ibland tid för Kim dĂ€remellan 😉 

17.40 föddes han och efter det klockslaget sĂ„ blev mitt liv sĂ„ förĂ€ndrat. Och trodde inte det var möjligt att kunna Ă€lska nĂ„gon sĂ„ hĂ€r mycket. 
Idag ska vi mest ta det lugnt och mysa. Ska hĂ€mta barnen lite snabbt vid 14 tiden dĂ„ de ville ta en födelsedagsfika med William innan vĂ„r vecka Ă€r slut för denna gĂ„ng. 

Kim och min finaste kille, vad jag ser fram emot alla Ă„r vi har framför oss. Kommer bli det roligaste (och jobbigaste) jag nĂ„gonsin kommer fĂ„ göra ❀ Ă€lskade barn.  (null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null) (null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Anna

Grattis till prinsen 🎂

Svar: Tack ❀
linagillman.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress