22 september 2018

Tjejkväll och ridning

Allmänt

Igår var jag iväg på tjejkväll tillsammans med Miia och hennes två finska vänner Evelina och Hanna. Vi åt på vänner och vin, så himlans trevligt att vi var sist kvar till stängning. 😅 
Åt lite för mycket mat pluss efterrätt så rullade glatt därifrån. 
Hade på mig min jumpsuit från Monki! Känner att det är dags att ta tag i träningen nu. Ska bara hitta lite motivation....... 
(null)

(null)

(null)

(null)
Mitt favvomäppstift från Pür var också på! 

Melwin var på fotbollscup idag med Kim samtidigt som Leah och jag drog till stallet för att fixa och rida Lasse. Skulle varit arbetsdag i stallet idag men pga all blåst blev det flyttat till nästa vecka. 
Leah blev så glad då hennes farfar dök upp och kollade på hennes ridning. Man kunde se hur hon växte några extra
Centimeter ❤️
Blev ca en timmes lektion för mig och sååå kul att se när hon lär sig och vågar nya saker?  (null)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress