11 september 2018

Inget gnäll

Allmänt

Igår kom Sonny förbi en snabbis efter hans jobb och sa grattis igen till Wille 💙 även om han firades på lördagen av alla. 
Vilken skillnad på barn det är och man märker hur länge han varit dålig, nu leker han själv, inget gnäll som det var så fort han inte var i min famn. 
Och vad mycket jag hinner på dagarna när jag slipper gå omkring och bära på honom 😅 bara att hinna tvätta och diska 🙏🏼 (null)

(null)
På kvällen firade Kim och jag att vi tillsammans varit föräldrar i ett år 💙 Kim fixade langos medans jag sövde födelsedagskillen.  (null)
Nu har vi kikat på nya serien och får utvärdera snart om den är att rekommendera eller inte 👌🏼 
Natti. 
Nu ska jag krypa ner i sängen bredvid min fina ett åring och sova  (null)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress