16 oktober 2018

Sömn

Allmänt

Asså det här med Willes sömn. Skjut mig någon... 
Han är så sjuuukt lättväckt, så fort han rör sig vill han "checka av" så det är någon bredvid om det inte är det vaknar han till rätt snabbt. 
Har provat att rulla ihop ex min tröja och lägga bredvid, mitt täcke, värma en vetekudde lite för att vira in och lägga bredvid. Alltså inget har hittills funkat förutom Kim eller jag....börjar nästan ge upp hoppet för att han ska sova en hel natt! 

På dagarna när jag är hemma vill han helst att man ska ligga bredvid och på fm känns det helt ok då man själv är rätt trött! Men på eftermiddagen är det rätt trist att behöva ligga bredvid i 1,5 timme 😅 ny plan för hur vi nu ska gå vidare med operation "sömn" ska planeras på söndag.  (null)

(null)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress