Imorse vaknade Wille 04,45 😵 05.30 gav jag upp och väckte Kim som fick ta honom så jag kunde få några timmar i rad med sömn. 
Vaknade 9.30 som en ny människa 🤗 

Leah, jag, min mamma, syrra och brorsa åkte till Godegårds marknad för att kika lite. 
Leah fastnade för en squishy och ansiktsmålning så det fick det bli. Till min syrras stora förtjusning valde hon wonder Woman målning (null)

(null)
Leah är så himla lik Kim :) 
Tog detta kort på en gammal bild hos Kims föräldrar, det är inte Leah på bilden som man kan tro utan den lilla blonda människan är Kim  (null)
Väl hemma så körde jag Leah till en kompis och senare kom linda hit för en lite pratstund över en kopp the 😊 hon och min kusin åker snart till Miami och är redan lite avis på solbrännan de kommer få 😅 
Linda är också en av Williams gudmödrar  (null)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress