Wille och jag åkte in för att äta ärtsoppa och pannkaka hos mormor och morfar innan det var dags för mig att hålla kurs på jobbet. 
Min bil har varit lite strulig och tror jag åker på att köpa ett nytt batteri, inte kul utgift på min lilla mammapeng 🙄 just nu tar jag ut 3 dagar en vecka och 2,5 dag den andra veckan. Så brukar få ut runt 5-6 000kr 😅 
Men kommer att kunna ha Wille hemma längre vilket är huvudsaken för mig. 

Kim och jag har sedan innan gemensamekonomi och just nu betalar exempelvis "hans" lön mitt pensionssparande.  Och jag har svårt att förstå de kvinnor som går ner så fruktansvärt mycket i lön och där deras sambo inte delar med sig av sin lön till mamman. Inte bara med kostnader gentemot barnet utan också kostnader gentemot mamman. Som är hemma och tar hand om deras  barn....... 
(null)

(null)
Kim är iväg på hockeymöte ikväll igen så Wille och jag bjöd in oss själva på kvällsmat hos mamma och lillebror 😊 
Wille sover sedan nån timme tillbaka och jag har grejar med hundarna en sväng. Klippt klor och borstat päls och tänder, var sådär uppskattat🙃 (null)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress