4 mars 2018

Pinchos

Allmänt

Idag tog mamma och jag en promenad till kyrkogården för att tända ett ljud på minneslunden ❤️ tror inte jag varit där en enda gång och inte gråtit. Är som jag sagt innan mitt "gråtställe" och denna gång var inget undantag. 

Svärfar var också och hälsade på oss på eftermiddagen, hundarna fick leka lite och de drack kaffe och fikade. 
Efter det gjorde vi oss i ordning och åkte in till Motala för att äta på Pinchos. Mamma har ju fyllt år så hon bjöd på mat ❤️ (null)

(null)

(null)
Maten var god men sällskapet var bättre 🧡 mormor och morfar var också med.

Nu är vi hemma och Wille ligger om ammar. Har för andra gången i rad börjat söva honom för att sedan gå därifrån så jag hinner umgås lite med Kim innan vi ska sova. 
Kim har ju sovit på gästsängen innan men nu står det bredvid vår säng i sovrummet och tanken är att Wille ska sova på den.... återstår att se hur det går 😅 (null)

(null)

(null)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress