Idag var vi iväg på öppna förskolan, var så sjuukkkt mycket folk där idag. Wille var typ i chock och kan säga att han var trött efteråt. Hann inte ens ut till bilen innan han sov i barnstolen ❤️ 
Skulle ätit lunch med Kim på stan men slutade med att han inte kom ifrån jobbet så gick och käkade med mamma istället. 
Väl hemma sov han två timmar till 😅 
Tanken var att jag skulle tränat hos Miia efter öppna förskolan men har varit så sjukt trött ett tag nu när Wille sover kasst. 
Inatt tror jag vi var uppe 6 gånger på 9 timmar 😑 tur han är söt (null)
Leah sover hos min kusin och hennes dotter inatt, de lovade att gå och lägga sig tidigt då Kim åker med Melwin och Leah till Stockholm imorgon för att se melodifestivals finalen. 
Lite tråkigt att inte kunna följa med men känner mig inte trygg med att lämna bort Wille ett helt dygn än 🧡 

Grabbarna kikar på Talang och jag söver bebis 🙄 har också hunnit få stryk av Melwin i Fia med knuff 😑 (null)

(null)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress