9 juni 2018

Alexander dop.

Allmänt

Idag vi klockan nio för att styra bilen mot Vimmerby och min gudson Alexanders dop ❤️ 
Tog ca två timmar dit och Wille grät de sista fem minutrarna så helt okej :) (för att vara William) 
Väl där hjälpte vi till lite inför maten och fikat. Så fin lokal de hade fått tag på.  (null)

(null)

(null)
Dopet i kyrkan gick bra och lille Alexander var glad hela tiden. Jag läste en dikt då Annsofies alla andra vänner är fenor på att sjunga så är jag glad att hon gav mig en dikt och inte en sång 😅 
De som följer mig på Snap fick smakprov på sången, satan i gatan vad brudarna sjunger! 
Ann-Sofie och Jennifer sjöng även på Willes dop (null)

(null)

(null)
Efteråt var det mat och fika :) 
Vi drog hemåt runt 19 tiden och började katastrof med en ledsen Wille i bilen men efter 10 minuters gallskrik slocknade han till slut 🙏🏼 (null)

(null)

(null)

(null)

(null)
En ära att få bli gudmor till fina Alexander. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress