7 juli 2018

Patrioterna

Allmänt

Idag hade vi finfrämmande av Kims pappa, min mamma, mormor, morfar, Martin och Miia med deras son. Allt för att heja fram Sverige inför dagens match, gick sådär men tycker de har gjort en helt klar godkänt mästerskap  ⭐️
Sonny var snäll och köpte med grönsaker, dipp och Chips. Supergott och superdåligt för min viktnedgång 😅  (null)

(null)

(null)
Har stått still nu med 3 kg kvar till startvikten innan graviditeten. Men orkar inte ha något stress och så länge jag inte går upp så funkar det för mig. Ska iallafall försöka få till ett löppass imorgon 👌🏼  

Miia och jag var och fyndade lite kläder hos en bekant igår. Fick med mig mycket fint hem. 
Bland annat en hjälm nu när vi kan börja cykla med Wille :) passande nog en groda på 💙❤️ (null)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress