8 augusti 2018

Vc

AllmÀnt

Snart dags att Ă„ka in till VC med Wille igen 💙 nu fĂ„r vi hoppas att de hittar varför hans feber inte försvinner. 

I förmiddags var vi inne i Linköping för att fixa nya pass till alla i familjen. Wille fick ocksĂ„ sitt första 💙 #checkpĂ„den
Vi Ă„ker ju snart pĂ„ bröllop till Budapest dĂ€r min kusin bor.  (null)

(null)

Malin

Men Undrar om det Àr samma som Tessan o min svÀrfar ska pÄ?! Moltas o Vilmer heter Tessans pojkar.

Svar: Det stÀmmer bra :) de Àr kusiner till min kusin pÄ andra sidan ;)
linagillman.blogg.se

Mali

Jag tÀnkte vÀl att det kunde va sÄ. tyckte tessan sa att hennes syrra heter Gillman? O sÄ nÀr du skrev bröllop i Kroatien tÀnkte jag hur mÄnga kan det va som ska pÄ ett bröllop i Kroatien. NÀr Äker ni?

Svar: Ne det Ă€r nog inte sĂ„ mĂ„nga 😅 vi Ă„ker den 23/8 :) till Budapest
linagillman.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress