13 april 2018

Öppna

Allmänt

Idag åkte Wille och jag till öppna förskolan där Miia var med sin son. Wille var helt fascinerad över alla barn och somnade som en stock i bilen hem. Sov så hårt att jag kunde lägga honom i vagnen hemma och ha stå ute. 

Som jag skrev innan tar jag gärna emot tips var man hör när ungen hugger en i bröstvårtan vid amning. Dessa jäkla tänder kunde väl väntat ett tag 😫 
Nästan så jag är på g att ge upp amningen  (null)

(null)
Kim och jag körde på en liten datenight(day) och käkade på Pinchos vid 16.30 😅vad gör man inte för att hinna hem till läggning av Wille 🧡 mamma var gullig och hade honom när vi var iväg. 
Vet dock inte hur roligt sällskap jag var då jag är sjuuukt trött efter att Wille vaknat fem gånger i natt. 

Nu har han somnat för natten och imorgon ska Miia och jag på barnmarknad. Grabbarna kommer och möter oss på wallboden senare för att käka våffla 🧡 (null)

(null)

(null)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress