2 september 2017

Nya krafter

Allmänt

Shoppade lite på stan innan jag åkte hem för att vila. Kändes helt okej i magen men när jag vaknade upp efter 1 timmes vila så var värkarna tillbaka med nya krafter.... 

inte riktigt som jag tänkt mig 😝 
Får se hur det blir imorgon, Melwin har poolspel en bit från stan och återstår att se hur allt känns imorgon. En sak är klar att utan min vetekudde hade jag inte överlevt 😁😅 
Käkar också såna här nuförtiden 

Linda var förbi en sväng innan Kim kom hem och pratade lite :) Leah ringde också en sväng och var lite pratsugen. Får se om hon är med imorgon 💕

Nu ska vi sova och hoppas på en snäll livmoder imorgonbitti så jag kan följa med👌🏼 

Då ska jag ha min nya klänning också ⭐️ eller jeans nu när jag äger ett helt par 👑 

Natti 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress