27 september 2017

Mjölktuttar

Allmänt

Igår var jag modig 😃 tog mig en 2,5 km promenad själv med William. Gick kanon förutom att mitt flås är åt skogen.... apsvettig och andfådd 😅 kommer ta ett tag innan man får tillbaka både flås och styrka, magmuskulaturen är fortfarande inte sammanläkt än. 


Mamma kom förbi igår och lagade min favoritsoppa, fiskgryta med curry. 

Det här med att äta och laga mat med närhetsbebis är inte det lättast, så när någon kommer med mat vill man gråta av tacksamhet 😥 gråter för ganska mycket just nu iofs
🤣 
Att hormoner kan vara så opålitliga. 

William sover iallafall helt.,,,,kasst. På gränsen till ingenting på nätterna och det gör mig nog inte mer stabil 😂 
Nu är han pigg och vill amma varje timme. Varje timme...
Enda gång i mitt liv då jag önskar jag haft en sambo med mjölktuttar

Anonym

Vilken liten sötnos ni fått, jätte fin liten kille. Ville bara ge dig tipset att kolla på detta om du inte sett de redan.

https://youtu.be/GMR7OY6gKVM

Kramar Millan

Svar: Det ska jag kika på !
linagillman.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress