5 september 2017

kidnappade klänningar

Allmänt

Hur gullig är inte min hudterapeut Bella? Igår efter massagen som förövrigt var sövande så fick jag en present med mig hem till bebisen <3 hur många terapeuter gör så? En fin liten påse med en nalle, baby olja och baby shampoo från Maria Åkerberg. Supergulligt! 
Väl hemma så var min mamma hos Kim och barnen, Melwin säljer jultidningar och Leah säljer för WWF så mamma fick minsann handla lite ;) Kan tänka mig att resten av släkten inte heller kommer undan :P 
 
Vi plöjde ju igenom senaste säsongen på Game of Thrones i söndags och igår fortsatte vi på The Killing som också är riktigt bra =) Blir lite väl sent på kvällarna bara så igår fick vi komma överens om att se ett avsnitt mindre varje kväll!.
Fick hem denna klänning förra veckan =) dock lite stor men lär ju inte krympa i size dessa sista veckor heller så den fick stanna 
plus att jag kidnappat lite av min syrras klänningar som ska provas ikväll. 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress