8 november 2017

Trollis

Bebis Åsiktsmaskin

(null)

Jag förstår inte hur det kan vara så provocerande när en kvinna ammar sitt barn offentligt, alltså matar sitt barn vilket är rätt basic för dess överlevnad.....att du använder en hoppande tutte är faktiskt lite komiskt, jag ser mig själv stå i någon form av helikoptern fast med min tutte snurrandes runt runt. 

Det är inte så att jag slänger fram min enorma tutte för att förföra andra män? Min mjölksprängda tutte är till för bebisen only, jag undrar om det är mindre provocerande att jag låter Wille skrika av hunger på restaurangen medans jag själv äter.? Kanske borde prova.

Man ska nog vara glad att jag har en bebis i famnen och att det endast är min mun som kan fightas tillbaka om någon skulle komma fram och säga detta till mig. Skulle jag har med mig min syrra, mamma eller pojkvän skulle jag rekommendera dig att springa. Fort.


Vad beträffar min brist på sömn skulle jag lätt ta emot en applåd om du nu känner för det. Jag tycker nog jag (alla föräldrar) förtjänar en applåd för varje timmes sömn vi förlorar. 

Bara att börja klappa 👏🏼 eller sluta läsa min tröttsamma blogg funkar med 👌🏼 


Gela

Herregud va löjligt,att du ens får såna kommentarer är ju ett skämt!?
”Oss andra människor”😂Denna person kan omöjligt ha barn.
Titta bort el ät under en sjal själva slipper ni se😒
Kram Lina💚

Svar: Nej tror inte heller det är en person som har Barn... haha ska ha med en sjal i väskan så kan kan ge dom😍😍
linagillman.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress