1 november 2017

Maif och Everton

Bebis Känslan

Inatt hade vi nästintill en perfekt natt, sov mellan 00-04 ammade och var vaken till 07 somnade sedan om till 10. 🙏🏼 
Hade jag sagt till mig själv att detta var typ en perfekt natt hade jag svimmat, när jag under graviditeten tyckte det var jobbigt att gå upp och kissa mitt i natten 🙄
Men när man vaknar till den här krabaten mår man rätt okej ändå 💙 (null)

(null)
Efter lunchen åkte vi in till mitt jobb för att fika. Mina fina kollegor hade köpt presenter till William. Lite leksaker, en body med Maif märker och en EvertonNalle 💙 min pappa hade varit så nöjd 🐸💚 
(null)

(null)
Han så saknad varje dag💙 och tårarna kommer nästan Direkt när jag tänker på att Wille aldrig kommer få möta sin morfar. Sin morfar och min pappa. Min fina pappa. 
Det knyter sig i hjärtat när jag tänker på nästa helg, fars dag. Denna dag som jag förra året inte haft någon att ge ett paket till, har gjort att jag lite avskyr den dagen.... men i år ska jag ta med mig William till en affär och köpa något fint och ge till Kim, från hans son och också min pappas barnbarn 💚 (null)

(null)


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress