29 mars 2017

Vi får se.

Bebis

Det här med om man ska kolla om man får en flicka eller pojke, huuuuuur mycket åsikter finns det inte om det? Tror jag blir galen, jag vet att man inte ska lyssna på andra. Men när man har hormoner för en halv högstadieklass så är det inte alltid lätt. 
Praktiskt så är det ju lättare, samtidigt som det blir ju vad det blir. Så egentligen spelar det ju ingen roll. Det är nog mer kontrollfreaket som växer inom nästan varje kvinna som tar lite överhand. Man vill kunna förbereda sig på vad det blir....
Ja vi har inte bestämt oss än, jag är delad. Min praktiskt lagda sida säger kolla. Plus att jag är dålig (sämst) på överraskningar. 
Men bara tanken på när förlossningen drar igång och man krystar som en galning, att inte riktigt veta vad som kommer. Den känslan känns ändå rätt stark just nu. 
Vi får se, det är ju inte så att mina känslor är direkt konstanta nu. 
Igår tjöt jag då en antilop blev uppäten av ett lejon på naturkanalen.
Men seriemördarfilmen en timme senare gick kanon. 
Anonym

Vi kollade båda våra barns kön i förväg. Moa var vi tom på ett ultraljud hos Anders Selbing och såg allt ännu mer grundligt. Svinhäftigt men han finns inte kvar längre.
Vi valde frånbörjan att kolla för att vi ville vara beredda, jag ville ha rosa kläder om det var en tjej o blå om det va en pojke inte ha massa könsneutrala som man inte tycker är fina när bebis väl kommer ut. Sen va det skönt att prata om "nån" och säga hon eller han inte den eller det.. så jag förespråkar att titta!
Va tråkigt med bloggen! Bad om inlogg på FB innan jag såg att man kunde läsa.
Hur långt är du nu? Vilken vecka är du i?
Kram

Svar: Ja jag tycker man får göra som man själv vill :) men tror iallafall vi kommer kolla om nu bebis vill visa ;)
Ja det finns massor fina kläder men inte så neutrala. Sen är jag inte direkt neutral i mina egna färgval heller...<3
Ska på första ul imorgon så då vet vi exakt :)
Kram
linagillman.blogg.se

Malin

Va inte anonym om skrev det va ju jag Malin 😁🙈

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress