30 mars 2017

Ingen idé

Allmänt

Ja det är ingen idé att ha stängd blogg iallafall då de unika besökarna bara ökar för varje dag. Vilket är tråkigt att människor inte kan respektera att jag inte vill dela med mig av allt till alla. 
Samtidigt bekräftar det min teori att folk som inte vågar be mig själv om lösen (vilket de förmodligen inte fått) ber andra följa mig för att själva få det. Ja jag vet inte, men summan av allt kommer bli att bloggen bli öppen igen men jag kommer inte visa och skriva allt som jag gjort innan.
Mina åsiktinlägg kommer fortfarande komma upp men det blir inte lika mycket bilder på magen, lika mycket ingående tankar om vår graviditet då jag verkligen inte vill dela med mig av det till alla. 
Jag får skriva en tankedagbok på sidan av helt enkelt. 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress