20 juni 2017

Nostalgi

Allmänt Barn

Idag börjar Leah sitt ridläger <3 Som hon sett fram emot det och blev så ledsen när hon fick reda på att lägret först var fullbokat. Vi ställde oss snabbt på reservplats och fick också en till slut, ingen var gladare än Leah <3 Som det pratas om hästar hemma har jag aldrig hört förut, hon vill lära sig alla vägar på ridbanan, vad alla tecken heter och hur man egentligen sitter kvar när hästen bockar ;) 
Så igår tog vi fram mina gamla små leksaksponnys och målade upp en ridbana i sanden för att sedan rida en liten bana <3 Lite nostalgi för mig då detta var det enda jag, min syrra och mina kusiner Emma och Elin gjorde när vi var små. Lekte hästar. 
Får se om detta hästintresse håller i sig eller om det går över när allt blir lite mer jobbigt ;) Leah har ju fått från v 26 en egen liten sommarponny att ta hand om 2-4 gånger i veckan, så då får vi se hur länge vi hänger i. 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress