20 juli 2017

Kroppen

Bebis Träning

Jo men att jag kikade på nästa veckas väder, vad tror ni? Regn! Regn! Regn! Precis som de andra 9 semesteråren så börjar alltid min semester med regn. Dumt att gå ifrån ett semesterkoncept som naturen iallafall tycker fungerar bra. 
Men men vi får vara lediga med sovmorgon vare sig det är sol eller regn, och sovmorgon är ett av de saker jag ser fram emot mest denna semester! Förmodligen den sista semestern på många år där sovmorgon till 12 fortfarande kommer att fungera ;) 
 
Skulle ha fikat med Linda idag men hon var tvungen att ställla in så vi får ta det nästa vecka istället =) Då får det nog bli solstolen efter jobbet istället, maxa soltiden på andras semester då min kommer monsunregna bort bara för att jäklas ;) 
 
Har lagt av att styrketräna nu och kommer ta de sista 2,5 månaderna till att bara vara, det får räcka med de små promenader och simlängder jag tar hos mamma som träning. 
Det gick att pausa mitt gymkort på 24/7 gymmet gratis i upp till 1 år när man var gravid. Vilket är väldigt snällt! Kollade på kort igår och känns som en evighet sedan jag hade min träningskropp ;) 
Den får vi nog slita lite för att få tillbaka sen.......Ser vi fram emot <3 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress