6 augusti 2017

Skrot

Allmänt

Inte direkt uppsminkad idag, sitter i soffan och slappar. Fixat en rödgrape juice med isbitar i 😍 och kikar på Gossip girl. 

Kim är iväg på något ledarmöte med hockeyn så passar på när han inte är hemma. 
Vi ska se klart på Gisslantagningen idag tror vi har två avsnitt kvar, tycker den är riktigt spännande och bra. Men men det är två avsnitt kvar så om alla skulle dö i slutet så kommer betyget störtdyka 🙃☹️ 

Hundarna har blivit sjukt vaktiga nu, Kim kan knappt krama mig eller höja rösten så blir han genast utskälld (not by me). 

Lite gulligt och coolt att de förstår att något är på gång 💙 hoppas allt kommer gå bra när bebis väl är här. 
Enligt Kim är bebisnamnet redan bestämt och jag tror jag ger med mig. Ett fint namn och ser ingen anledning att leta vidare 💕👑 
Har bäddat spjälsäng och barnvagn, har också hunnit få tjututbrott på att jag inte kunde "vika" ihop barnvagnen och att min bil är för liten....efter en pizza och Coca-cola så är humöret dock hyfsat återställt och bilen ska inte skrotas. 

Gela

Vilken fin vagn ni valt Lina,såå himla läckert med skinndetaljerna😍👍

Svar: Tack 💙 visst blev den fin :)
linagillman.blogg.se

Anonym

Superfin💙

Svar: Tack 💙
linagillman.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress