24 augusti 2017

Queen

Allmänt

Igår var Leah så nöjd med att ridningen har dragit igång igen. Och började kanon med att få sin favvohäst, Queen 💙hon red själv och där märker man att all ridning i somras har gjort sitt! :) 

 
 

Kim skickade massa bilder och filmer så jag iallafall fick se lite från soffan där jag låg och vilade magen. 

Klarade att dammsuga huset som typ den enda syssla jag gjorde igår 😊 
Melwin var med min mamma, bror, mormor och morfar och badade 💙 
 
 

Satt utomhus i nån timme igår så hundarna fick springa av sig ordentligt. Så mysigt väder och när jag låg där med min kopp the så bara älskar jag vårat hus och att bo på landet 💙 

Älskar att vår son kommer att få växa upp idylliskt, precis som jag fått privilegiet att göra ⭐️
 
Lillemmish- mode - inspo

härligt fina foton=)

ha en bra torsdag
kramizz

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress