20 augusti 2017

Prioritet

Allmänt

Idag har jag legat still heeeela dagen för att kunna åka till O'Learys och äta mat nu på kvällen 😊 mat är högt prioriterat 😁 

Först hämtade vi ut en liberobox som man får när man väntar barn ⭐️ sen skulle Kim absolut tvätta bilen.....så nu sitter vi här

Tog nya kort på magen imorse :) 

Börjar bli rätt rund nu och framför allt tung 💕

Nu mot O'Learys för att spendera lite kvalitetstid med den bästa jag vet ⭐️ måste se till att få ut ett av mina åsiktsinlägg snart med :) har hunnit med några under sommaren 💋

Malin

Finns många babyboxar! Lloyds apotek, apotek kronan tror jag har oxå. Leta. Dumt o inte få så mycket som möjligt gratis även om det inte är så mycket är det ju nog för att kunna testa 😁👌

Svar: Kronans fick vi för ett tag sedan. Annars har jag inte hittat något mer :)
linagillman.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress