30 augusti 2017

Emelie Schepp

Allmänt

Idag börjar jag att jobba kl 12 och väldigt skönt att slå upp ögonen imorse kl 9.30 och "bara" varit upp 3 gånger i natt. Skulle till och med kunna skryta om att jag är pigg ;) 
Nu passar det ypperligt att ha snälla svärföräldrar som köpte alla resterande Emelie Schepps böcker (t.o.m signerade), har bara läst den första och den var sjukt bra. Jag är en riktig bokmal och skulle säga att jag läser ungefär lika snabbt som jag pratar....De som känner mig väl förstår ungefär tempot :P
Efter jobbet ska jag köpa med fika hem för äntligen kommer Lina på besök, snällt av henne att komma hem till mig så jag kan ta det lugnt <3 Vi har lite att ta ikapp.
 
Beställde hem lite klänningar igår, har två stycken som jag kan ha på jobbet och noll par jeans....
Denna gröna är dock en stor favorit. Ska bli kul se om jag kan ha den även efter graviditeten. 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress