9 augusti 2017

Dålig kväll

Allmänt

Natten har varit helt kass, haft så ont magen att vi valde att ringa till barnmorskorna i Motala på morgonen. Alla deras tider var fyllda (kl 9 på morgonen) fick ringa 1177 som kopplade mig vidare till förlossningen. 

Fick förklara allt för säkert 6:e gången och tillslut kl 11 fick vi en en jourtid kl 11.30 i Linköping. Liiite bråttom men vi hann. 

Efter många undersökningar kunde de konstatera att mina värkar var starka men att inget av det andra dragit igång. Så nu ska jag ligga stilla hemma och hoppas kroppen går ner i vilomode igen. Och att värkarbetet avtar

Blir inget Skara sommarland för mig på lördag dock, och barnmorskan tyckte nog inte jag skulle åkt i "vanliga" fall ändå. 


Lite svårt dock att ha vilotid när alla är hemma men ligger iallafall stilla 😊 förutom en sväng till affären för att ta en glass ⭐️

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress