12 augusti 2017

3 000

Allmänt

Var och åt lunch hemma hos Linda förut innan vi åkte ner till stan för att ta en snabbfika och kikade lite på torget, har varit Pride i Motala idag. 

Så ganska mycket folk på torget :) 

Nu sitter jag hemma och kikar på Nashville, längtar tills Kim kommer hem💙 helt sjukt att man kan tycka om någon så mycket. 


Får fortfarande tänka mig för när jag reser mig och börjar gå snabbt iväg, då kommer sammandragningarna som ett brev på posten. Då får jag snällt sätta mig ner igen och börja om, gör om och gör rätt 🙄 

Imorgon är det inskrivning för Melwin på hockeyskolan 😊 skapligt taggad kille som provade all sin utrustning denna vecka. Fick tjata för att han skulle ta av den 🤣 

Går lite pengar denna månad pga av hockeyskolan och utrustning, 3 000kr kostade allt sammanlagt denna gång för Kim och mig. Men är ju en av världens roligaste sporter så 👑👑 det får gå. 💙 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress