30 april 2017

Finally

Allmänt

Maten igår på O'Learys var kanon, käkade oxfilén (welldone såklart då man inte ska äta rött kött tydligen) men lite ledsen att "min" death by chocolate inte fanns kvar 😢 men blev mätt så det räckte. 

Inte för att jag hejade på något av lagen igår men tyckte nog att HV71 förtjänade vinsten 👌🏼

Köpte jeans till Kim i Linköping igår och rullgardiner till fönstrena i vardagsrummet. Nästintill omöjligt att se på film där mitt pp dagen när solen skiner. Nu är det problemet löst, kan tänka mig att jag kanske kommer spendera lite tid där när bebis är född. 

Innan kvällen ska vi också ta lite kort på tomten och framsidan så vi har lite före bilder att kika på sen när de är klara. Ska bli då kul att det drar igång i övermorgon! 

Äntligen!!!!!! 🙏🏼👑☀️💑
Anita

Trevligt med lyckad kväll!! :D

Svar: JA och god ;)
linagillman.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress