30 oktober 2016

Ikea

Allmänt

Igår morse vaknar jag av att Kim har bakat scones och fixas lördagsfrukosten till det finaste med ljus och allt. Älskar såna små saker han gör för mig <3 det är kärlek.

Vi gosade i soffan lite för länge så blev sena till Ikea ;) när vi kom dit så köpte vi inte alls det vi skrivit på listan, men tror det kommer bli fint i slutändan :)
Idag ska(!) klockan upp med i (andra) hallen också. Älskar min stora fina plåtklocka som jag köpt på Allrummet förra året. Kostade en slant men sparade lite nån månad extra för att kunna köpa den :) och älskar den :)
Vi hämtade upp Mario efter Ikea och åkte hem för att fixa iordning mig för kvällen.

Måste ta för och efter bilder på hallen med.
Skriver ner om vår kväll senare <3 nu upp och äta frukost 12:54 och klockan är väl egentligen 13.54. Upps, lång kväll igår.😏

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress